Det bästa med att krypa ner i sängen..

är att det ligger en kille som jag vet älskar mig.
Hihi!
Markus somnade så sött på soffan igår kväll så jag petade på han och sa att han skulle lägga sig i sängen så han kunde fortsätta sova. Sagt och gjort! Jag sa natti till han och ville kika lite mer på tv innan jag skulle nattas.
Närmare kl 23 så tröttnade jag att sitta uppe själv så jag gjorde mig i ordning satte mig i sängen och skrev upp lite grejer jag ska komma ihåg. Släckte lampan och kände hur det drog kallt från fönstret.
Jag kröp närmare Markus och han la sin arm över mig och pussade mig i nacken.
GaaH! Jag rös av kärlek när han gjorde så. Att något så enkelt kan få mig att må så bra!



Lycka!


Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Hehe, ja visst är det härligt som inget annat! Mys!

2009-01-13 @ 11:55:39
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

sött! :D

2009-01-13 @ 19:58:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback