Behandling idag!

Sitter här och har precis duschat. ska väl föna håret strax så jag är klar inför min behandling.
Tänk att det har gått 4 veckor sen sist jag va där. Shit! Det är en hel månad.
Nästa gång blir om 6 vecko istället.

Anledningen till att jag inte skrivit oftare är för att jag har så mycket som snurrar och stör i mitt huvud.
Frågor som jag inte har svar på.
Läste en artikel igår som jag kände igen mig i och blev lite besvärad.
Det ska kollas upp!

Annars då? Jaadu... Händer inte mycket i denna stad just nu. Jobba extra lite då och då.
Lika shoppingsugen som vanligt. Börjar bli lite fotosugen igen med.
Vill ut på äventyr, resa utomlands, men just ja det måste man ju ha pengar till.

Nä nu är klockan mycket, måste skynda till behandlingen snart.
Men innan det bjuder jag på en ny bild tagen av Lars K.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin bild Karro!

2009-07-20 @ 23:43:44
Postat av: Karolina

Tack Linis!

2009-07-21 @ 17:52:14
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha ja du ville ut o resa sa du...sök till robinsson..ser ju nästan ut som du är där på bilden asg... ;) fin bild..Puss mamsen

2009-07-22 @ 12:18:54
Postat av: Johan

Angående inlägg om detoxkur.



Jag har varit lärare på detoxkurer i mer än 80 gånger en 8-dagarskur. Kolla tarmrening.se och på fotona där, det är vidrigt att så många väljer att ha en dålig kompost i mage och tarm och inte ta hand om att rena den.

En ren tanke i en rek kropp.

2009-08-16 @ 13:13:57
URL: http://tarmrening.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback