Har lite tråkigt just nu !

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vad gjorde du alldeles nyss? Borstade tänderna ;-)
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Rataoiulle eller hur fan det stavas ;)
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Kollar du upp det imorgon åt mig? Puss" - till Mamma
7. Vad är dagens planer? Kanske dags att tvätta lite, dona lite här hemma.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm.. Beror på om det är mycket jag har och säga så ringer jag hellre, annars messar jag när jag inte har tid att småprata 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? På bussen i lördags in mot stan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa med något grönt i
12. När vaknade du idag? Elva
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja en crested chinchilla som hade rymt hemifrån, sötaste katten!
14. Vilken är din favoritplats? Hmm.. Sängen eller duschen. Två ställen man kan slappna av
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte, går inte dit i så fall.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, det har jag ingen aning om, försöker att ta dagen som den kommer just nu.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker. Trodde alltid att det fanns något/någon mer i rummet.
18. Vem fick dig att skratta senast? Lina
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kanske
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, bara trosor typ.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, japp!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Japp, mår bra av att vara social.
27. Vilken är din favoritglass? Hm.. mjukglass kanske.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en grym bil och resa nånstans
29. Tycker du om kinamat? Ja fast inte för ofta då tröttnar jag.
30. Tycker du om kaffe? Nej, jag har aldrig fattat vart kaffe är gott någonstans ;-)
31. Vad dricker du till frukost? Te med mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nja, ofta på vänster sida eller med ansiktet mot väggen.
33. Kan du spela poker? Njaa, vet kanske lite om det men är inte proffs direkt
34. Tycker du om att mysa? OM jag gör, självklart!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte vad jag vet.
37. Vill du ha barn? Ja, i framtiden kanske.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska ;-)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo, 2 ggr tror ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor & kläder
42. Äger du dyra smycken? Hmm, nej tror inte de..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer aldrig göra heller.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Te
45. Vem är den roligaste människan du känner? Lina, hon har alltid något tok att säga
46. Välj ett ärr på din kropp? Alldeles vid högra ögonbrynet som jag fick när jag va liten av en hund som bet mig.
47. Vad har du för ringsignal? Britney Spears - If U Seek Amy (Love Rat Dance Remix)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej jag tror inte de, kanske ett par "piip" skor?
49. Flirtar du mycket? Njaa, får alltid höra att jag flirtar omedvetet men annars är jag lite blyg för sånt.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en fotostudio och headern vid falu gruva.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej men fylla på kanske ;-)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, phuu!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bok..? Vad är de, nej då.. måste vara Nichole Richies.
54. Läser du dagstidningen? Ibland om jag har tillgång till en.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha! Kan väl hända ;-)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sthlm 107.5 (genom intenet)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj! En att-göra lista för göteborgs trippen.
59. När var du i kyrkan senast? Det har jag inte en aning om, kanske senast när Pekka försvann från oss.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag just nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback