Framsteg i stooort!

Yes!
Jag har inte berättat så mycket om vad som hänt på min behandling på ett tag men..
Taaaattataaaa! Jag har tagit venprov idag.
Gångerna före har jag klarat av att stuckit mig i armen, benet och fått lite koksalt injektion (sved som fan).
Sen idag första sticket så höll jag nästan på att svimma. Blev iaf alldeles blöt av svett, det kröp i kroppen och synfältet blev mycket mindre. Sjuksköterskan fick ett rör i den armen.
Sen va det dags för andra sticket. Jag tittade inte när hon stack men precis efter så kika jag till och mådde helt plötsligt mycket bättre än gång nr 1.
Jag kunde titta och såg mitt eget blod åka genom slangen. Hurr*.
Lite äckelkänsla va det endå. Men dom fick ur mig 3 rör blod och jag tittade nästan hela tiden andra gången.

Just nu känner man väl sig aaaningen trött lite öm i armen men inget som stör.
Har redan slumrat kanske 3 gånger på soffan och i fåtöljen.

Trött men ack så stolt Karolina sitter här nu.
Jag ska nog fira med något sen i veckan när jag orkar berömma mig själv =)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du min dotter HUR stolt tror du att jag är över dig!!!MASSOR :)). Jag har ju varit med i dom värsta tiderna med dig o srutor o blod,,, alla tårar o när du svimmat, vägrat,,, mm Du har gjort sucse!!! i mina ögon, trodde aldrig att jag skulle vara med om att se dig kunna ta blodprov o klara det så galant. En stor eloge till dig Karolina. En stolt mamma :))))) Puss jag älskar dig så :))

2009-03-06 @ 08:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback