Nu har hon varit ute igen!


Prövade denna läckerbit. Tänkte som klänning och som topp till ett par jeans.
Prövade även en cool klänning på Gina men hann inte ta nån bild.
Vad tror ni?

Idag har jag föresten börjar min allergi behandling mot katt och hund.
Va lite nervös när jag satt i väntrummet. Både av spänning och oro.
Men det gick hur galant som helst och kändes inte alls.
Just nu spänner det i armarna och jag känner mig jättetrött.
gäääääääsp!
Efter allt va klart fick jag sitta ner i väntrummet med mormor och vänta i 30minuter för att dom måste se hur jag reagerar på behandlingen.
 Mormor och jag åkte ner på stan och mötta upp mamma för att gå och fika på Piacetto (eller hur det stavas).
JÄVLAR va goda bagels dom hade där. Helt underbara! Det blir defenitivt en sån när man behöver nå lättare i magen. Det enda jag inte gillar där är kopparna med sin tjocka kant och kanske lite höga priser.
Men i övrigt är det ett mysigt fik.

Vi traska runt på stan och jag visade mormor runt i nya gallerian.
Sen åkte vi förbi lägenheten så mormor fick kika in och se hur det såg ut.


Va in på Duka och såg dessa älsklingar. Martini glas och shotsglas. Galet snygga och så jag! Nu vet ni vad jag vill ha till inflyttnings present people
En varsin uppsättning av dessa ;-) hehe!



Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Ska ta ur linserna och slappa på soffan.
Va de nå sömnmedel i sprutorna kanske?  ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

GRYMT snygg klänning enligt min åsikt! Buy it!

2009-03-31 @ 18:37:49
Postat av: Sofie

ja den är skiit snygg håller med Linisen!

2009-03-31 @ 19:52:43
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback