The granparents have arrived!

I måndags kom mormor och morfar hem från Australien - Kina (Nanchang).
Dom kom hem med lite färg på kinderna och ett glatt humör.
Med massa presenter till hela släkten i form av billabong shorts, toppar, t-shirtar, småpryttlar och maaaaassa roliga historier att berätta. Både bra och dåliga.
Under tiden dom var i Kina så fick morfar ett väldigt sorgligt besked att en mycket nära jobbarkompis gått bort.
Det sägs att det va något med aortan som sprack och att han inte har lidit.
Jag lider verkligen med morfar och såg att han mådde inte så bra när vi tog emot dom på tågstationen. Men han va stark och verkade glad att se oss ändå.
Det har hänt så väldigt mycket på så några dagar nu när de har varit hemma och jag tycker verkligen synd om morfar som kommer hem till massa kaos.
Det är ingenting jag vill ta upp i bloggen så här men det är verkligen patetiskt hur människor kan bete sig.
Pga precis nästan ingenting. Fattar inte.
Jag lägger mig iaf inte i. Låter alla sköta sitt så blir det säkert bra sen. Det enda jag yttrar mig om är:
Låt bli att hacka på min morsa! Bara för att ni vill ha någon att skylla på!

Jaja, livet är kort, lev varje dag som det vore din näst sista iaf ;-)


Bästaste morfar och jag


Kommentarer
Postat av: mormor omorfar

tack så mycket våran karolina det värmer puss

2009-03-20 @ 21:02:31
Postat av: Helen

"Nästan ingenting", "ha någon att skylla på". Hmmm...intelligent tolkning hörru...!! Hört talas om hemfridsbrott?!

2009-03-21 @ 13:32:41
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback