Gökboet och Bersåkväll!

Lördagen börjar lugn och Emma har åkt till jobbet när jag vaknar.
Jag slappar, duschar och åker in till stan för att ta mig vidare till Gökboet där Emma jobbar.
Det verkar vara skit kul att jobba där tycker jag.
Det är typ ett lekhus för vuxna. Så som tjurridning, sumobrottning, toa-race, bungy-run, paintball.. ja i stort sett allt finns där. Jag hängde med när Emma hade sin grupp som hade svensexa där.
Det dracks öl i massor och karlarna blev helt slut av alla aktiviteter.
När det är slut så fick vi åka iväg med en dommkraft och fälgkors till paintball banan.
Stackarna hade fått punka därborta.
Vi åkte sedan och köpte pizza och kebab och bestämde oss för att vi skulle ut på krogen senare.
Åkte hem och gjorde oss ordning för att dra in till stan.
Fancy-girls!
Mötte upp Maya och Susanne och drog in på Berså.
Drinkar och dans blev det massa av och när alla blev lite lulliga så våga sig alla upp på dansgolvet för att svänga.


Gänget =)

 Idag har vi varit på salongen och ställt upp lite av Emmas grejer hon köpte i fredags.
Sen är det förbedelser i stort här inför Emmas student.
Just nu sitter jag och är lite små avundsjuk på Emmas fina studentskor.
Gaalet snygga är dom!
Hade jag haft pengar hade jag lätt köpt dom med ;-)


Är dom inte bedårande ? =)


Kommentarer
Postat av: Miah

Rolig hon i bakgrunden till vänster på första bilden ser ut :-P

2009-06-02 @ 18:14:19
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Men stanna i Gbg o sök jobb på gökboet eller gå med i Emmas firma....måste ju vara bättre än att gå här hemma o vara arbetslös ju ;)...Då flyttar jag oxå ner..kanske finns jobb åt mig på gökboet oxå där platsar jag säkert hehe..Puss puss på dig..o hälsa SÅ mycket till Emma.

2009-06-03 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback