Mitt barr är typ dött!

Jag va ju med på en modevisning förra helgen och har inte velat visa mig sen dess.
Jag ville ju bli blond men kände sen efter några tårar att jag passade verkligen inte i det.
Finns några som tycker at det är snyggt men jag själv känner att jag inte mår bra i det så det ska bort imorgon.


Jag (innan)

Jag (efter)

Sen imorgon som sagt så ska jag färga om mitt hår.. lägga i lite mörkare slingor så det ser lite mer naturligt ut än detta.
Så kl 18.00 sitter jag och färgar håret och hoppas på att det blir bra.
Ska se om det går att mobil blogga lite då. Haft lite problem med det men hoppas på att få igång det.
Så säg mig nu precis som ni tycker om mitt nuvarande hår

Kommentarer
Postat av: Milena

Bättre innan, men varför i hela världen blonderade dom hela och inte körde i massa slingor istället?

Jisses nu blir jag verkligen rädd för jag hade ju sett bananas ut i så blondt hår!!

Botten måste ju va mörkare så att det finns nånting som går ihop med brynen.

2009-05-04 @ 18:58:14
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Mmmm du passar nog bättre i det lite mörkare håret faktiskt. Hoppas du kommer bli nöjd när det är slingat o så iaf :)

2009-05-04 @ 18:58:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback