Nyklippt!

Usch va jag inte har orkat varit aktiv på bloggen dom senaste dagarna.
Kanske är det för att det är något som inte stämmer i kroppen.
Jag går inte och lägger mig förrän kl 5 på morgonen och sover till 12 MINST!
Helt sjukt med jag kan inte somna på nätterna.
Ligger och vrider och pressar mig till att somna.

Men men måste fan försöka lite hårdare.
Iaf så har jag varit ut på massa ärenden idag, ringt massa telefonsamtal som behövdes fixas.
Görel va även så jättesnäll och klippte mig idag och jag är verkligen SUPERnöjd!

Inte så stor förändring kanske men det är uppklippt och luggen är kortare och det va verkligen som tuggummi-tops hår.
Jag vill ha längre hår men jag måste verkligen försöka att få det någorlunda friskt igen först.



Sitter nu och myser i "my PJs" och mina underbara nya duntofflor från IKEA ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik Bladh :)

hahha "PJS" ahhaha xD

2009-11-17 @ 23:09:26
Postat av: Anna

hahahaa kul att du visste vem det var. Grymt sexig bild ;D

2009-11-18 @ 04:30:47
URL: http://annawilliamson.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Kul att se att designen hänger kvar, haha! :D



Jadu, vibro är bra för celluliter o sladdrig hud medans abtronic (om det var den du menade) ger en muskler, så de beror nog på vart du vil ha den. Abtronic på magen gör under! jag har båda två :D

2009-11-18 @ 11:14:04
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Linn

Sv; Det tycker jag ;) Man får träningsvärk som fasen ;} hehe.



Ja, jag tyckte man fick riktigt fasta bröst. slutade använda bh till o med :D men det är väl som med allt annat, fukar för vissa :D

2009-11-18 @ 14:51:42
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback