Ont i ryggen!

Ja nu är det drygt igen.
Det som är jobbigast är ju faktiskt att ta på sig strumpor och skor, det är fan näst intill omöjligt!
Igår blev det lugnt med film, mannagrynsgröt och efter det popcorn.
Även värmekudden för ryggen ;)

Jag är så sugen på att börja sminka kreativt igen nu =)
Har spanat in en ögonskuggs palett jag bar MÅSTE ha!
88 färger i en palett gör det kanske lite enklare att ha i sminklådan istället för massa små burkar.


Denna palett kommer från Costal Scents

Nu ska jag göra mig ordning för strax kommer mormor och morfar och hämtar lite grejer som ska säljas på loppis ;)
Sen ska ni se att det blir nog en sväng på stan.


Föresten jag ÄLSKAR mitt hår nu! Kolla luggen liksom ;)
och hör och häpna det går att borsta utan att jag sliter sönder det haha!


Kommentarer
Postat av: mormor

ja nu var du jättefin ihåret så fin så

2009-11-19 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback