Shopping!

Igår blev det lite shopping, skulle uppdatera igår men bloggen låg nere under natten så.
En ny scarf, en paljettmössa, nya leggins och ett par skor fick följa med mig hem igår ;)


Här är leggins


Hittade även denna snygging jag vill köpa. 399kr kosta den, lite dyrt för en top tycker jag bara.



Det hade även kommit ett paket på posten från eleven.se
Det va min locktång som hade kommit :D




Jag testade bara på ena sidan eftersom det ändå skulle förstöras av mina flätor jag har när jag sover ;)
Så nu blir det mycket lockat hår framöver (om jag orkar vissa dagar)


Kommentarer
Postat av: madde

vad har du köpt för locktång? sjukt snyggt med stora klockar Carro :)

2009-11-25 @ 17:02:10
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: madde

Okej :) jag är också sugen på att köpa en ny locktång, så det är bra med lite tips :)

2009-11-25 @ 22:07:24
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback