Iiiin med bollen i mååål!

Japp nu sitter jag här och kikar på fotbollen och hoppas på vinst, annars kan ju en full portugis springa in på planen och smäll till domaren ;) haha!

Hade lite tråkigt tidigare så jag "vågade" håret med min vågtång men det blev inge bra så jag tvättade ut det.
Sen fick jag för mig att testa mina clips extensions och sitter med dom i än.
Jag vill att mitt hår ska bli låååångt! Jättelåååångt! ;)

Sitter här nu och dricker en kall i min nya mysiga tröja och hejar på Sverige!



Hur tror ni det går för Sverige?



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag köpte minimarshmallowsen på ica maxi, låg brevid de vanliga marshmallowsen :)

2009-10-14 @ 21:29:08
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback