It´s just another manic monday!

Måndag igen och här sitter jag och är lite nervös i magen.
Idag ska jag nämligen på både praktikintervju och JOBBintervju.
Lite nervös inför jobbintervjun bara. Men känner mig ändå rätt lugn.
Kan inte förbereda mig på det utan bara vara mig själv.



Funderar seriöst på att spara ihop pengar, sticka till sthlm och göra en fransförlängning.
Orkar fan inte mascara längre, blir öm runt ögonen varje gång jag sminkar av mig.
Därför ni alltid ser mig utan mascara och smink i veckorna.
Vill hålla mitt ansikte naturligt med bara mascara men till och med det är drygt ibland.
Måste bara hitta ett sätt att spara ihop 1200:- till detta.

Föresten ska försöka ta lite kort på mina nya babies jag inhandlade igår ;)


Kommentarer
Postat av: C.J

Hej! Jag är utbildad inom fransförlängning och såg att du hade skrivit.. Du kan hitta fransförlängning mycket billigare och behöver inte alls kosta 1200! Tänk på att alla gör olika. Gör hos någon som inte inte har begränsade antal fransar ;).. Lycka till

2010-08-25 @ 21:28:04
URL: http://lovleylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback