Ah shoes!

Tänk att man ska egentligen hålla sig ifrån stan för när man är fattig ;)
Va in på Deichmann och hittade ett par underbara mocka stövletter som jag har kärat ner mig i nu.
Hade jag pengar hade jag utan tvekan köpt dom. Med tanke på att jag säljer lite av mina grejer på tradera nu.
Typ dessa snyggingar som jag inte kan ha :(

Idag ska jag jobba på Body Shop. Ska mest kika så att jag kommer ihåg allt med kassan och stängning och så vidare. Jobbar ju hela lördagen själv för att chefen ska iväg på kurs i sthlm.
Får hoppas på att jag får lite mer jobb där kanske =)

Föresten igår ringde någon från nått (dålig mottagning) om att jag skulle komma på möte på måndag.
Jag tillhör inte Arbetsförmedlingen längre enligt henne. Blev rätt förvirrad då jag skulle fått information om detta.
Tänk att det ska vara så svårt att skicka ett litet informationsbrev?
Jag är så trött på Sveriges och Dalarnas system, jag söker jobb och söker jobb och söker, söker, söker.
Inte får jag jobb för det heller. Nä suck!
Dom fattigare bir fattigare och de rika blir rikare.
Men nu känns det som jag kom in på något helt annat.

Här kommer iaf en bild på snyggaste skorna just nu ;)


Lite dyra för att va deichmann tyckte jag bara.


Kommentarer
Postat av: Mormor

gud va söt du är puss

2009-09-20 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback