Saturday is my day!

Japp det känns så iaf!
Har jobbat idag och det kändes riktigt bra, lite ovan att stå så länge bara.
Sen har jag nog fel skor ;)

Just nu sitter jag och dricker min första kalla ;) turborg!
Vad händer idag då? Hmm.. jadu det vet inte du! haha!
Inte jag heller men det blir nog party för jag är sugen som fan.
Har hållt mig lugn så länge nu pga min kropp och hjärtat som sagt ifrån.
Låter som jag är alkis? Nej men jag kände att jag har behövt en break.

Testade mitt löshår igår som jag inte haft sen balen 2008 =)
Så jag tänkte höra med er om ni tycker det ser okej ut.
Jag använder ju aldrig löshår så där riktigt men det lockar ganska mycket eftersom jag saknar mitt lång hår.


Jag har ju en svart slinga i luggen så det kanske ser lite konstigt ut ?


Utan extensions =)

Funderar på om man ska våga ha det i typ en utekväll.
Är lite rädd att det ska lysa grönt i uv lamporan bara, eftersom det är så pass blekt.
Det är äkta hår jag använder. Inte syntet.

ciao alla där ute!
Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker det va jättefint!!:)

2009-09-19 @ 19:35:25
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe så du färgade håret som hon i kassan på H&M? var det bara för att jag sa det? ;)

2009-09-21 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback