Turned upsidedown!

Livet har stått still ett bra tag för mig.
Det har varit upp och ner, dag för dag, timme för timme.
Mitt liv tog en vändning som jag faktiskt aldrig kunde drömma om att de skulle hända.
Kunde aldrig tro att det skulle gå så långt.
Känslan inom mig är som ett svart hål, tomhet.
Samtidigt som det finns så mycket som krigar där inne.
Livet har vänts upp och ner, jag vet knappt vad som är ut och in, rätt och fel, vad jag vill eller inte vill.
Därför så skriver jag detta till alla er ute som känner mig.
Jag kommer försöka vara egoistisk nu, tänka på mig själv, vad jag mår bra av, vad jag anser rätt och fel, vad jag vill berätta och inte.
Det är inget illa menat mot någon.
Jag vill även säga att även fast jag mår som jag gör så vill jag vara med på roligheter och glömma bort för en stund/dag/kväll.


Det är inte lätt och jag vet att det finns flera som har det jobbigt, ni ska veta att ni finns i mina tankar konstant.
Jag måste jobba bort mörkret nu, det krigar med mig.
Jag va svag och gav efter för mörkret en gång men kämpar emot det varje dag nu.
Jag tackar alla innerligt som har stöttat mig och är tacksam för detta.



Kommentarer
Postat av: Helen

Mycket klokt ordspråk i den bilden!!! Tänk på det ofta... Kram

2010-08-20 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback