7 Dagar!

Tur att det finns underbara människor som kan hjälpa mig nu.
Denna resa kommer att bli underbar :)

Idag vakna jag tidigare än vanligt och kunde inte somna om igen.
Faktiskt lite skönt att gå upp i tid.
Det sämsta är ju att jag har så sjukt svårt att somna på kvällarna.
Kan ligga i ca 1-2 timmar och vrida på mig innan jag kan få ro i kroppen.

Fick nyss en inbjudan till att äta lunch hos mamma imorgon.
Mormor och mamma ska äta lutfisk.
Jag och morfar ska nog äta något annat eftersom vi inte gillar lutfisk :P
Blir lite som en julmiddag innan vi sticker.

Jag har nästan packat klart det lilla jag ska ha med mig.
Behöver ju inte så mycket eftersom vi ska shoppa i thailand. Hehe!


Föresten hur snygg är inte Rihanna i sitt röda hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback