Happy Birthday to me !

Grattis till mig idag då! :D
Födelsedagen firades in på Åh igår och 00.15 skålade vi på Etage och tjejerna sjöng så fint för mig :D
Blev även lite filippinsk "Ja må hon leva"
Kommer tyvärr inte ihåg idag hur den gick haha!

Tackar Sofie, Markus och Henke för den trevliga middagen.
Tack Markus för att du bjöd mig! :D Puss till dig!

Efter middagen så blev det bara att fortsätta dricka och Faye, Joy, Laureen, Nicole och Sofie.
Jävlar va kul det va! :D

Joy bjöd på tequila på Etage så det slog till i huvudet när man stod på dansgolvet :D


Min snygga outfit från igår! :D Love it!


Brudarna på Åh!


Brudarna på Etage efter vi har skålat för mig :D hihi!

Ja idag då (min födelsedag) så ska jag baka lite till inför imorgon.
Göra frostingen till muffinsen oxå.

Mamma, mormor och morfar kom och sjöng för mig imorse med blåbärsmuffins och blommor.
Mina favoriter liljor så nu luktar det underbart här hemma.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hihihihi...hoppas du tyckte det var kul med lite överaskning så där på sängen o allt...men du fick ett bra uppvaknande i alla fall ;))Puss på dig resten av dan!! Love mamsen. Robin hälsar GRATTIS!!!!!

2010-02-04 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback