Släktfika!

Jahapp idag då. Idag blir det lite fest hos mig.
Innan det ska jag försöka hinna med att duscha, måla naglarna, göra lite roligt för ikväll och sen vill jag faktiskt ta en lite längre promenad.
Hade gärna varit ute på runn och åkt långfärdsskridskor men jag har inga ;) haha!
Har bara mina konståkningsskridskor.

Lite bilder från fikat :)


Mina cupcakes :D


Mina trasiga blueberry macarones ;)


Förlåt Anna-Karin men jag va bara tvungen att visa hur eftertraktade mina cupcakes va ;) hehe!


Lite av det jag fick. Lotter, pengar, shampoo, sammetsmorgonrock från mamma och lillebror.
Jag fick Thailänska pengar av Gunni och Christer. Det va nog den smartaste och roligaste presenten.
Jag kan ju verkligen spara som pengarna ;) haha!


Denna fina tröjan fick jag av Markus :D Love it!



Tack till alla som kom igår och presenterna jag fick!

Det va riktigt mysigt! :D


Kommentarer
Postat av: fia

jag åker nog till gävle och går ut där :) så man får lite variation i tillvaron :) såg att ni skulle ut idag, får styra ihop nått senare :) ha så kul ikväll :) kram

2010-02-06 @ 15:34:25
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

...mummel:)

2010-02-06 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback