Civilkurage?! Vart finns den!

Nu är jag riktigt förbannad!
Ja visst ungdomar kommer alltid vara ungdomar men vafan måste dom vara så grymt elaka mot vissa just för att dom inte är som andra!
Jag blir ledsen själv för jag vet hur mycket skit jag fick ta i skolan.
Men det har gjort mig till en bättre människa idag och jag är glad över det.
Fick reda på idag att min lillebror får höra massa ont om sig varje dag, varje lektion!
AND IT IS PISSING ME OFF!!

Så jag bestämde mig för någon timme sedan att på onsdag kommer jag göra in insats för min lillebror.
Iaf försöka och den som kommer i vägen då ska få höra vad jag tycker!

Lärare säg ifrån om ni ser! Även elever på skolan som tycker det är fel!
Gör något!!

Civilkuraget i sverige måste bli bättre, det gäller även misshandeln tidigade av min mamma!
Hon öppnade faktiskt dörren och skrek efter hjälp men inte en jävel reagerade.
Hon skrek flera gånger!

Mer civilkurage åt folket!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig Karro, ta den ena UNGJÄVELN och slå den andra med! jag blir så FÖRBANNAD!! Sånt där sätter spår hela livet och som sagt tro mig det kan förstöra en människa! Jag vet verkligen och HATAR därför sånt ååååhh! lycka till med lillebror och hälsa att så länge han vet vad som är rätt så skit i vad alla andra säger. puss

2010-01-18 @ 14:56:14
URL: http://deepreality.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja du Karolina vet inte varför våran familj ska vara så utsatt??? Du har ju oxå blivit misshandlad en gång... Robin har ju redan genomlidit sitt helvete på Täppan då han ville ta sitt liv o nu dett???? VARFÖR!!!! Vad är det som ska slå så jävla hårt mot oss för????? Puss

2010-01-18 @ 21:16:54
Postat av: Carolina [TÄVLING PÅGÅR OM ETT HANDSMYCKE]

Helt underbara bilder :) Och riktigt bra inlägg!

2010-01-18 @ 23:20:46
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [TÄVLING PÅGÅR OM ETT HANDSMYCKE]

TACK så mycket :)



Usch, blir så ledsen när jag läser detta inlägget. Jag var också den i skolan som fick ta mycket skit, och visst blev man starkare och med ödmjuk nu, men tiden där var fan inget skoj!

2010-01-19 @ 12:20:41
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: linnea :]

riktigt fin blogg du har :)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

ha det bra / linnea

2010-01-19 @ 17:41:09
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback