Resan bokad!





Jag är sjukt glad för nu är resan bokad! :D
I december bär det av mot Thailand för lite semester.
Fan va det kommer bli underbart att få komma utomlands finally.

Massa platser att se, massor med shopping och massor med sol.

Systemkamera skulle man haft med dit om man hade en haha!

Tycker det är jättesynd att M inte blir med dit.
Hade gärna åkt och haft det bra där med dig,
sola, bada, slappa, utflykter, dyka/snorkla och ta massa härliga bilder.

Nu sitter jag här i soffan och känner mig lite ensam.
Har samtidigt en knut i magen.

"this to shall pass"


Till helgen blir det att jobba fredag, lördag och söndag eftermiddag/natt.
Hoppas på massa jobb nu så jag kan spara pengar :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Japp visst ska det bli härligt....dröjer ännu men FAN vad jag längtar något att se fram emot ;)) Ja nu blir det o tok jobba om man får...Hehehehe Puss mamsen.

2010-01-21 @ 10:32:20
Postat av: Karolina

sv: Ja men att det dröjer är nästan grymt bra så man kan spara massor med pengar.. om man får jobba massor menar jag ;)

2010-01-21 @ 13:26:15
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback