Taggad!

Fan va taggad jag känner mig nu !
Jag har ju som sagt varit sugen på lugg ett bra tag nu och mammas kompis görel kunde klippa mig nu idag om jag ville. Ska iaf dit och sätta i de slingor som har lossnat.

Morfar är här och hjälper mig med min lampa som har varit trasig sen bär det av till mamma.
*pirr i magen*

Ska jag? Ska jag inte? Nu gäller det !


Vad tror ni kommer det se bra ut eller förjävligt ? ;)



bild lånad men kommer tyvärr inte ihåg från vart..



Skriv gärna vilken bild som skulle passa bäst ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

2010-01-07 @ 17:27:45
URL: http://s
Postat av: Lina

Haha oj det blev en konstig komentar ovanför :P Jag gillar bild 4 bäst, eller bild 5 .. Fast jag gillar det skarpa och vågade! Fast helst skulle jag vilja att du färgade håret helmörkt också det har jag alltid sagt ju :) tror det skulle bli galet snyggt på dig :) hör av dig sen och säg hur du gjorde :)

2010-01-07 @ 17:29:55
URL: http://deepreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback