Then I see your true colours..

Äntligen har min sminkpalett kommit!! :D
Nu blir det att sminka massa (hoppas jag) ;)



120 läckra färger är det i paletten.
Både shimmer och matta färger. Jag fick även med ett litet set med penslar till som jag ska testa oxå.
Färgerna är MYCKET mer färgglada i verkligheten.
Är lite besviken att det va en skugga som hade gått sönder men jag får väl tänka positivt och tänka att det bara va en färg istället för 10 ;)

Just nu orkar jag inte testsminka men det kommer.
Tror jag ska baka lite kladdkaka kanske ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

hade varit jätte snällt om du hade svarat på detta,

jag har letat efter en bra smink palett jättelänge

men hittar inge fina, o bra.



denna verkar bra, o stor.

hur mkt kostade den?

- var köpte du den?

maila gärna svaret till mig,z3

2010-06-14 @ 21:53:39
Postat av: Jonna

Har exakt samma fråga som Emelie här innan.

Glad om du maliar svaret :).

2010-06-19 @ 20:05:01
URL: http://jonnaullenius.blogspot.com
Postat av: emi

åh jag letar oxå efter exakt en sån sminkpalett , vart kan man få tag i en sån ?

snälla svara

puss

2010-07-06 @ 01:24:29
URL: http://timetorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback