Vila i frid älskade lilla Niklas!


♥ 21/1 1989 † 24/7 2010


Finner inte ord.. Kan inte fatta..
Lilla Nicke nu får du komma tillbaka!
Du försvann allt för tidigt från oss endast 21-år gammal.
Killen med ett ständigt leende på läpparna, hade massa härliga uttryck för sig jämt och hade massa tokigheter för sig. "draa asselee övee örenaa!!" va ett man hörde jämt och ständigt.
Jag tror det är först idag jag insåg att han är borta men vill inte ta in det helt.
Va och hälsade på familj jansson solliden idag och jag kan inte tänka mig vad dom går igenom nu.
Sofie mitt älskade hjärta du vet att jag finns här för dig och det är bara ett samtal eller sms bort så kommer jag springande.
Jag tillägnar denna låt till dig Nicke!
Vill inte ta farväl utan säger, vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback