Kitty ears!

Helluuuu! :D
Jag är strax på väg in i duschen för att sen bege mig mot stan för en fika med en fotograf.
Vi ska planera lite fotosessioner som vi ska göra framöver :D

Lina va här igår och vi kikade på massa make up bilder, modellbilder och osv.
Man blev lite inspirerad kan man säga ;)

Va in på H&M igår och förälskade mig i denna gobit!
Tänk er vilken härlig sommarklänning, passar både till vardags och midsommar tex.
Tyvärr så är det lite snålt med pengar för mig så jag får väl hoppas på att den finns kvar.





Fick världens sötaste mössa av mormor igår och jag älskar den!
Många som verkar vilja ha en sån mössa så jag kanske ska börja sticka upp och sälja i bloggen? ;)

Nä nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna
See yaa!


Kommentarer
Postat av: fia

shnygg klänning blommigt gillar vi :) hur mkt kostade den? vill också haha, men visst är de så, det klirrar tomt i kassan nu :/hoppas allt är bra annars

2010-03-04 @ 21:00:01
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback