Make up Store!

I lördags va jag och Faye på Make Up Stores gruppkurs och fick lära oss lite nya tips och trix.
Det va riktigt kul och intressant.
Sen va det ett stor plus att man fick pröva produkter och penslar.
Jag fastnade för MUS foundation pensel och en blending brush som va MYCKET bättre än den jag har just nu :)

Jag fick lite tips om hur jag skulle vinkla penseln för att få ögonskuggan bättre och en helt annan teknik än jag har lärt mig på skolan så nu kan jag båda teknikerna och det känns great! :D








Gick en runda på stan innan och hittade dessa snyggingar som jag är helt kär i nu !
Har tyvärr inte råd att köpa dom nu :(



Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe dom där skorna ska jag också köpa om dom finns kvar nästa lön :P

2010-03-02 @ 11:56:55
URL: http://deepreality.blogg.se/
Postat av: Sari

Underbara skor! Vart kommer dem ifrån? har inte sett dem..

2010-03-17 @ 13:58:18
URL: http://withfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback