Pyssel Lisa!

Sitter och funderar på om det skulle vara snyggt att skaffa sig en maxi klänning till sommaren.
Men vet inte vad man ska satsa på för design och mönster för att det inte ska se ut som en säck.
Har börjat pyssla lite här hemma med ett smycke som ni säkert kommer att få se snart ;)
Har hamnat i något slag pysselhumör. Vill även sminka massa med jag har ingen frivillig ju!
Lagt ut lite skor och sånt på tradera för att påbörja lite av min garderobsrensning.

Har även skaffat mig en massagebänk ;)
Så nu får alla höra av sig till mig som vill ha massage!
Måste nog vänta en vecka med att massera igen bara. För att inte få in smuts i såret.
Det hände en liten olycka igår när jag skulle skära ost.
Ni vet det där hårda längst bak på vissa ostar som man brukar ta bort (eller jag gör det iaf)
Och började hyvla och slant (rätt hårt) rakt mot tummen.
Jag skrek nog så alla grannar hörde!
Ont som fasen gjorde det och jag lyckades hyvla av mig typ halva tummen!

Okej kanske inte så dramatiskt men det kändes så. Blodet sprutade och jag satt med tummen under rinnande vatten i långa minuter. Som tur va Markus här och kunde hjälpa mig på med en blöt kompress en stund och sen ett plåster. Jag låg med handen högt ett bra tag för det kändes som hjärtat hade flyttat upp i tummen.
Haha!

Iaf det är bra eller ja bättre idag men det är svårt att göra vissa grejer där tummen måste vara med.
Diska med fel hand tar mycket längre tid. Ett konstaterande bara ;)


Den där Megan Fox finns det inte ord för hur snygg hon är!



Funderar på att beställa en Abtronic x2 nu oxå.
Skulle vara bra om den fungerade för magen ;)
Men jag tror den kan vara super för min rygg som krånglar rätt mycket nu för tiden.
Har läst massa forum och trådar på nätet om denna mojäng och det är mycket delade meningar om det.
Men det värsta är ju att folk som inte har prövat den ska lägga sig i och tro sig veta att den inte funkar.
Man vill ju veta om den funkar genom dom som prövat den.
Har iaf läst att den är bra som ett komlement till ens vanliga träning.
Speciellt för tjejer med det där lilla "putet" under navlen.
Sen är väl de väldigt invinduellt oxå. Som med det flesta produkter.

Jag har börjat testat en tablett för att håret ska bli starkare och friskare.
Vill ju helst att det ska växa snabbare oxå men man kan inte få allt.
Silica heter den och har bara hunnit testat i några dagar.
Man ska kunna känna/se resultat efter en 2 månaders förpackning.
Slängde även på lite vitaminer som jag behöver.


Det står Gel men jag har tabletterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback