Turkiet!

Ja vad händer här då? :D
Kom inte in på resedagboken så jag skriver här :)
Resan gick bra, va lite åksjuk men det får man väl tåla! ;)
Vi är iaf ca 40 pers på hotellet och idag har vi bara legat och njutit av solen och det fina landskapet.
Helt underbart! Jag va lite nere över att jag trodde inte jag fick färg men just nu så ser jag att jag har solmärken.
Blir lite after sun och sen ska vi på middag.
Grymt med all-inclusive! :)
Sitter iaf på hotellrummet nu och dricker en öl och ska strax göra mig ordning för middagen.


Tråkigt nog så går det ínte att ladda upp bilder.

Men nu får se sen ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt du måste ha det...söndagen spöregnade inte kul alls..men jag jobbade ju så det spelade ju ingen roll..ja inte dumt med all-incusive hehehehe...synd att du inte kunde komma in på resedagboken..eller ladda upp bilder skulle ha varit kul o sett ha det bra puss puss <3 mamsen.

2010-05-24 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback