Längtan!

Dåligt med uppdatering här ja :P
Det har inte hänt så mycket på sista tiden men ändå.
Jag har iaf tagit första vaccinsprutan till thailandsresan.
Mamma har sovit över hos mig och druckit lite vin för att sedan upp tidigt på lördagen och iväg till loppis.
I början va det lite segt att sitta där men sen tror jag att vi blev lite övertrötta för vi började tokflamsa :P
Har nog aldrig skrattat så mycket som då.
Hem till mig efter för middag, smink och hårfix för vi skulle ju till Helena en sväng.

Jag har även sjungit kareoke in public, vilket jag aldrig gör pga scenskräck.
Haha! Med tillräckligt mycket alkohol i kroppen så kan man tydligen förvåna sig själv haha!
Om det lät förjävligt så ber jag om ursäkt och hoppas öronen inte ramlade av för dom på engelska.
Haha!

Idag har jag inte gjort någonting utan bara haft en riktig slappdag med pizza och så.

Det är sjukt hur mycket jag längtar till thailand nu.
Har hitta lite affärer och gallerior jag ska kolla in där oxå.




Ett utav hotellen vi ska bo på. Baiyoke Sky Hotel


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja fy fan vad häftigt det ska bli =))

2010-11-15 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback