Autumn Walk!

Ja då forsätter det idag.
Idag ska nämligen sängen skjutsas till lägenheten.
Det ser ut som fan i köket men det är väl så att man tar det rum för rum.
Vardagsrummet börjar ta form nu och det kommer bli galet fint!
Idag tvättar jag och mamma lite igen.
Allt ska ju vara nytvättat till lägenheten och så :)

Ikväll kanske det blir lite vin med mamma och Helena.
Men inget planerat så vi får se då.
Jobbet ringde mamma och ville att hon skulle jobba på söndag så om det blir något så blir det väl idag.
Jag börjar bli riktigt pirrig i magen för att lägenheten ska bli klar.
Längtar!
Men som sagt så sover jag inte själv de första nätterna.
Kan bli lite för jobbigt.
Men Karolina är på väg upp iaf och det känns grymt.
Är en lång resa kvar men det börjar kännas bättre.

Åå suck kan tvätten bli klar så vi kan köra sängen och komma till lägenheten någon gång!
Vill dit och titta lite till ;P hihi!







Några bilder från när jag och mamma va ute och gick en höstpromenad! :)

Nä nu ska jag försöka göra någon nytta eller nått haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

härliga bilder :)

2010-10-19 @ 09:17:23
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback