Helgen i kort!

Helgen har varit riktigt kul!
Jag har till och med sjungit lite kareoke och det lät iaf okej haha!
Lördagen kikade jag även på FMX i stan.
Dom hade byggt upp ett stort hopp på varsin sida av Faluån.
Sjukt duktiga killar på crossarna.
Har tyvärr inga bilder eftersom min kamera är trasig.

Söndagen blev det bara mest slappa och kolla på någon film.
Är barnvakt åt lillebror just nu och har precis lagt han och kollar på "Vid din sida" nu.

Imorgon blir det behandling igen känns verkligen som jag komma gå på den huur länge som helst men jag hoppas att det kommer att funka så man kan ha en mysig katt eller hund i framtiden :)

Funderar på om jag ska våga mig på att sova själv hemma i veckan oxå.
Kanske hela veckan om jag orkar.

Nä nu ska jag kolla klart på filmen
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback