Does anybody know what we are living for!?

Usch va dålig jag är på att uppdatera.. men som sagt händer det mycket i mitt liv.
På väg upp från det mörka hålet.
Det känns som jag har börjat öppna mina ögon.
Har kommit fram till ett bra beslut som jag ska testa och göra ett tag framöver.

Håller även på med mitt mitt projekt hemma.
Har målat om hallen från orangeröd till vit. Mycket bättre och ljusare.
Bilder kommer senare när jag har de lite renare ;)

Idag åker även min dator iväg för att förhoppningsvis komma tillbaka och funka som den ska.
Tror att det är virus eller nått.

Så vi får se hur mycket jag hinner blogga.






Kommentarer
Postat av: Milena

Vi lever för familj och relationer och allt annat som vi blir glada av!

2010-09-10 @ 22:19:53
Postat av: Lina

Skriv vad som helst, du är SJUKT dålig på att uppdatera skittråkigt. ser att du varit modell för en dag?

2010-09-12 @ 10:26:45
URL: http://deepreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback