Tjejkväll med utgång!

Igår va det lite tjejfest hemma hos Svedjelöv.
Va riktigt kul att träffa alla tjejer samlade igen.
Snackade, lyssnade på musik och hade det trevligt.
Jag är även riktigt stolt över mig själv som va helt nykter och bara drack alkoholfritt mousseradande vin och öl.
Jag kan säga att ölen smakade precis som vanligt, minus alkoholen.
Efter ett tag så drog vi ner på Åh och dansade röven av oss.
Ett plus va ju att det va ingen som trodde jag va nykter haha!
Finns faktiskt riktigt goda alkoholfria drinkar oxå.
Jag ska köra på det här ett tag eftersom alkoholen inte är min bästa vän för tillfället.

Oj nu ringde det på dörren..


Det va mormor som va in och visa lite grejer som hon håller på att sticka :)

Vad som händet för mig idag va ju en annna fråga.
Kanske ska ta en promenad i det fina vädret :)





Rihanna - Who's That Chick


Usher - DJ Got Us Fallin' In Love ft. Pitbull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback