Jag vill! Jag vill! Jag vill!


Det är saker hela tiden som stör.
Samtidigt känns det som man skulle vilja komma ifrån denna lilla stad.
Får aldrig jobb, ro, tråkiga affärer, samma visa varje vecka typ.
Ja ibland känns det verkligen som man vill ta sig ifrån Falun för att bege sig ut på äventyr.

Jag vill göra mina utbildningar men för det krävs det pengar.
Jag vill skaffa en systemkamera så jag har en hobby på fritiden.
Jag vill skaffa mig en gitarr och lär mig spela.
Jag vill gå sångkurs för att lära mig hantera min sångröst.
Jag vill gå klädsömnadskurs och vidareutbilning på sömnad.
Jag vill utbilda mig till nagelteknolog.
Jag vill färdigutbilda mig i makeup.
Jag vill satsa mer på modellandet.
Jag vill ha en egen bil.
Jag vill kunna resa 1 gång om året.


Jag vill, Jag vill, Jag vill!
så mycket


Just nu funderar jag på att gå en utb på arbetsförmedlingen för att kunna få jobb.
Kanske ett steg mot rätt riktning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback