Love and other drugs!

På senaste tiden har jag träffat en grym person som har fått mig på fall.
Han är underbar!
Problemet är att jag vågar inte visa hur mycket jag tycker om honom för att jag tror han kommer att springa iväg om jag säger de. Det är jävligt dumt om man inte satsar jag vet men jag pallar verkligen inte att bli sårad eller nekad.
Så därför kör jag på in strategi att jag ligger lågt och säger inte allt för mycket.
Grejen är att jag vet att han gillar mig oxå, annars skulle han inte säga såna ord till mig..?
Jag tar det iaf lugnt för att inte skrämma iväg han.
Hmm det låter som jag är den stora stygga vargen typ.. Hmm..  Jaja..
Fan jag börjar verkligen falla för han! :O

Mitt självförtroende är rätt kasst just nu.
Varför ska jag springa och jämföra mig med andra och få för mig saker.
Men det är väl antagligen nått som spökar i mitt huvud.

Jag tänkte fortsätta på min kategori Behandling med detta.
Eftersom jag troligtvis kommer få börja en KBT behandling för att jobba på mitt självfortroende, självkänsla och vända mina dåliga tankar till bra tankar.
Jag brukar inte vilja vara så personlig i bloggen men wtf, det är väl lika bra ;) haha!









P.S Det jäveln som tog min kamera i fredags kan ju ta och lämna tillbaka den!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter ganska bra, men vågar man inget vinner man inget tyvärr. men bra att du går sakta fram. att bli bränd är det sista man vill...

2011-02-01 @ 23:39:06
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback