Fit for fight!

Shit asså jag börjar bli sjuk träningsugen.
Det tråkiga är ju att det ska kosta så mycket att skaffa gymkort!
Jag känner verkligen att jag behöver röra på mig och träna upp min kropp.
Jag va sjukt fit förr i tiden, hade bra kondition, vig, stark.
Nu har man bara låtit det tyna bort.


Jag kom ihåg när Brittan kom ut med I am I slave for you.
Det va ungefär den tiden jag va tränad och pushade på mig själv mer för att få den kroppen hon hade i videon.
Galet fint tränad kropp hade hon då.
Nu när jag väl är taggad så har jag inte råd med det..
IT SUCKS!




Jag menar KOLLA BARA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sexig video o kropp hon hadde däär, tur att mormor köpt rullband nu då alltid en början till nån motion ;-)

2011-01-21 @ 11:16:29
Postat av: Martina

Det kostar bara 150 kr/månad på fysio :)

2011-01-24 @ 09:10:35
Postat av: åsa

det går ju till viss del att träna gratis, med lite fantasi. själv behöver jag en tränare i form av hitler, för att överhuvudtaget röra på mig.

funderar på gymkort på friskis, men att det kostar så mycket gör att jag hellre är hemma och slappar :P

2011-01-25 @ 01:58:21
URL: http://piippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback